Oferta

Budowa i organizowanie Telefonicznych Centrów Sprzedaży i Obsługi Klientów B2B i B2C.

Zapewniamy pełne wdrożenie sprzętowe  i systemowe dla nowo powstałych  i modernizowanych Contact Center (CC). Opracowujemy procesy obiegu dokumentów  i łańcuchów dostaw. Wykonujemy kompleksowe audyty w obszarze zarządzania, sprzedaży i jakości CC.

Telemarketing – kampanie informacyjne, umawianie spotkań, telesprzedaż.

Organizujemy i prowadzimy kampanie utrzymaniowe i sprzedażowe dla naszych Klientów. Badania ankietowe – projekt, ankietowanie i analiza wyników. E-marketing  – przygotowanie i wysyłka e-mailingów. Przygotowujemy i organizujemy konkursy, programy lojalnościowe.

Audyty w obszarze zarządzania, sprzedaży i jakości CC.

Wykonujemy audyty sprzedaży – których celem jest poprawa współczynników efektywności. Weryfikujemy procesy odpowiedzialne za bezpieczeństwo informacji i systemów informatycznych. Implementujemy procesy Bezpieczeństwa Przetwarzania Danych Osobowych.