Zapewniamy pełne wdrożenie sprzętowe i systemowe dla nowo powstałych i modernizowanych Contact Center (CC). Opracowujemy procesy obiegu dokumentów i łańcuchów dostaw. Wykonujemy kompleksowe audyty w obszarze zarządzania, sprzedaży i jakości CC.
Zapewniamy pełne wdrożenie sprzętowe i systemowe dla nowo powstałych i modernizowanych Contact Center (CC). Opracowujemy procesy obiegu dokumentów i łańcuchów dostaw. Wykonujemy kompleksowe audyty w obszarze zarządzania, sprzedaży i jakości CC.
Organizujemy i prowadzimy kampanie utrzymaniowe i sprzedażowe dla naszych Klientów. Badania ankietowe – projekt, ankietowanie i analiza wyników. E-marketing – przygotowanie i wysyłka e-mailingów. Przygotowujemy i organizujemy konkursy, programy lojalnościowe.
Wykonujemy audyty sprzedaży – których celem jest poprawa współczynników efektywności. Weryfikujemy procesy odpowiedzialne za bezpieczeństwo informacji i systemów informatycznych. Implementujemy procesy Bezpieczeństwa Przetwarzania Danych Osobowych.